VİŞNELİ PASTA VE 23 NİSAN

  • Merhabalar;
  • Bugünlerde evde ayrı işte ayrı yoğunluk yaşıyorum. İş her zaman ki gibi sezon öncesi hazırlıklar ve yeni standart değişiklikleri nedeni ile epey tempolu. Bu tempom evde ve hazalın 23 nisan çalışmaları için okulda da aynı yoğunlukta devam ediyor.
  • Okul aile birliği toplantıları , Hazal'ın 23 nisan günkü kafkas ekibi provaları , 23 nisan özel gecesinde ki gösterisi ve provaları derken çok yoruluyorum çooook. Bu öğlen ve gece son provaları var.
  • Hal böyle olunca malesef bu çok beğenilen pastanın tarifini bile düzenleyemedim. Tarifi bekleyenler var biliyorum ama şimdilik resmiyle idare ediverin canlarım. Bu telaşlı günleri atlatayım hemen ekleyeceğim tarifi...
  • Affınıza sığınarak şimdiden tüm çocukların 23 Nisan Ulusal gemenlik bayramını kutluyorum..Herkese kocaman sevgiler








Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler