PRATİK MOZAİK PASTA

Herkese merhaba.

Klasik mozaik pastayı herhalde herkes yapıyordur ,ben de yıllarca yaptım son zamanlarda bu pratik olanı yapıyorum ,hem kolayıma geliyor hem ailecek çok seviyoruz.İki hafta önce gelen misafirlerimize de yaptım,fotoğrafım o günden kalma.Tarifim altı -sekiz kişilik ,kalabalık bir gruba yapacaksanız ölçüleri çoğaltabilirsiniz.

Gelelim tarifimize:


MALZEMELER:


2 su bardağı süt

1 paket carte d'or çikolatalı pudıng

1 paket vanilya

1 çay bardağı iri çekilmiş fındık

1 paket eti petitbeurre klasik bisküvi

biraz limon kabuğu rendesi


YAPILIŞI:


Bir tencereye sütü koyun içine pudıngi döküp karıştırarak pişirin.Puding ılınınca kaseye alın ,içine bisküvileri iri iri kırın.İri çekilmiş fındıkları katın.Ben fındıkları ikiye böldüm rondoda çekmedim böyle de yapabilirsiniz.Limon kabuğu rendesi ve vanilyayıda ekleyip kaşıkla karıştırarak malzemeleri birbirine yedirin.Karışımı aliminyum folyo ya da streçfilme sarıp derin dondurucuya koyun.İkram etmeden yirmi dakika önce çıkarın biraz çözülsün ,servis tabağına alıp toz antep fıstığı ya da hindistancevizi ile süsleyip servis edin.

Afiyetolsun.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler