KURU CACIK







Günler günleri kovaladı ikinci tatilimde hemencik bitti döndüm kürkçü dükkanına:)))




Umarım hepiniz iyisinizdir ben iyiyim ,dinlendim ,gezdim ama hiiiç mutfağa girmedim desem yeridir.Güzel havalar ,tatiller derken hep dışarda olayım eve girmeyeyim gezeyim istiyorum bu arada da siteye koyacak birşeyler yapmadığım içinde böyle uzuuuun aralar vermek zorunda kalıyorum. Bu cacığı yapalı aslında bayağı zaman oldu karnıyarık pilav yaptığımda yanına bunuda yapmıştım sizde değişiklik isterseniz deneyebilirsiniz diyorum tarifime geçiyorum.




Tarifim dört kişilik.




MALZEMELER:




2 adet salatalık



8 yemek kaşığı süzmeyoğurt



2 tatlı kaşığı nane



tuz



2 büyük diş sarımsak



3 yemek kaşığı zeytinyağ









YAPILIŞI:




Yoğurdu derin bir kaseye alın kaşıkla biraz karıştırın içine salatalıkları soyup doğrayın.İsterseniz yarım halka şeklinde isterseniz dörtte bir halka şeklinde doğrayın ,arzunuza göre rendeleyebilirsinizde.İçine sarımsakları doğrayıp nane katıp tuzunu ekleyip yağını katıp kaşıkla karıştırıp servis kaselerine pay edin,yine nane ile süsleyin.Afiyetolsun




Herkese mutlu sağlıklı bir hafta dilerim.





Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler