SUPANGLE PASTA


Nefis bir tatlıyla döneceğimden geçen gün bahsetmiştim.İsmi supangle pasta ,kendisi oldukça lezzetli ve pratik,yalnız bu pastayı ben bir ölçü yaptım 2,5 parmak kalınlığında oldu daha kalın olması için bir daha yaptığımda bu ölçüleri ikiye çıkararak yapmak istiyorum.Siz de ince isterseniz bu ölçülerle kalın isterseniz iki katı ölçüyle yapın.
Bir de bir sonrakinde içine kestane şekeri koycam asıl tarifte kestane şekeri vardı ben bu sefer koymadın inşallah bir sonrakine koyacağım.Şimdi buyrun tarife:)))
MALZEMELER
1paket hazır dr.oetker supangle
2,5 su bardağı süt
18 adet kare bisküvi
1/2 su bardağı ikiye bölünmüş fındık
1 yemek kaşığı tereyağ ya da margarin
1 limon kabuğu rendesi
üzeri için hindistancevizi
toz antepfıstığı
YAPILIŞI:
Supangleyi üzerindeki tarife göre pişirin,yani 2,5 su bardağı süt ile pişirin ocağın altını kapamadan önce 1 yemek kaşığı tereyağ katıp iki taşım daha kaynatıp altını kapatın.Mikserle çırparak biraz soğutun.Tavla zarı büyüklüğünde kırılmış bisküvileri ,limon kabuğunu ve iri fındıkları içine katıp kalıbınıza boşaltın.Ben kalıp olarak borcamın uzun kek kalıbını kullandım.Kalıba önce strech film serin sonra pastayı dökün derin dondurucuda  bir gece bekletin ertesi gün ters çevirip üzerini süsleyin.İşte bu kadarcık.Afiyet bal şeker olsun kilo olmasın:)))
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler