Ekofit Organik Ürünler

Bana bir kargo gelirseeee ve içinden kahve ve çikolatalar çıkarsa bilin bakalım suratım nasıl bir şekle girer?:))) a-) zıp zıp zıplarım ,cikolarımı saklarım kimse yemesin diye  b-) bide dondurma olaydı iyiydi derim ,markete gidip dondurma da alırım  c-) hepsi :)))))

Geçen haftalar da Ekofit'in İstanbul'da yapılan etkinliğine şehir dışında olduğum için katılamamıştım ama sağolsunlar bana jest yapıp ürünleriyle tanışmamı sağladılar...

Bana göre bir firmanın kendisi kadar, çalıştığı ajans da çok önemli...Green PR ile sadece telefonla ve maille iletişime geçmiş olduğumuz halde benden yüzbin puanı aldılar:) Enerjileri inanılmaz yüksek ,söylemezsem içimde kalır valla billa:) Tütütütü:))

Sonracımaaa çikolatanın kralını yemişimdir çok şükür ama organik hiç denememiştim:) Üstünüze afiyet az önce cevizlisini de yemiş bulunmaktayım :) Aslında cevizli kurabiyeye kulanayım diye aldım paketi elime, sonrasını hatırlamıyorum:) Pişman değilim:) Birazdan da organik kahve keyfi yapacağım:)))Çıkın çıkın gelin blogcanlarım :))))




Kahve Demişken ,

Simon Levelt’in ülkemizdeki temsilciliğini yürüten Ekofit Organik Ürünler firmasının Ekofit Yüksek Gıda Mühendisi Sayın Ferda Oran“Türkiye’ye ilk fairtrade (adil ticaret) ürünlerini getiren firma olmanın da gururunu yaşıyor, sizlerle paylaşıyoruz. Bizim için tarlada ürünleri yetiştiren, hava şartları ne olursa olsun mahsullerinin başında olan çiftçinin iyi şartlarda hayatını sürdürmesi ve hak ettiğini alması da çok önemli. Sizlerde raflarda “fairtrade-adil ticaret” ürünleri gördüğünüzde onları tercih edin, çünkü o zaman biliyorsunuz ki ödediğiniz ücret çiftçiye kadar adil bir biçimde ulaşıyor. Ve biz inanıyoruz ki mutlu çiftçiler mutluluk veren ürünler üretirler. Simon Lévelt kahvelerini orjinal paketlerinde ithal ediyoruz ve içindekiler kısmını asla saklamıyoruz” kahve tiryakilerini adil paylaşıma davet ediyoruz.  diyor...






Ayrıca diyorlar ki...Ekofit Organik Ürünler olarak; kendimizi premium lezzette, dengeli, organik ve besleyici ürünleri sizlerle buluşturarak ailenize, sevdiklerinize ,çocuklarınıza eğlenceli, lezzetli , sağlıklı ve katkısız doğru gıdalarla buluşturmaya adadık.


Bize de teşekkür etmekten başka söz düşmez sanırım. Lezzeti Doğasında...

Kısacası Hem kaliteli ,hem lezzetli, hem organik yada glutensiz olsun diyorsanız Ekofit doğru adres...
Burada neler var neler...

Teşekkürler Ekofit ...



Sevgi Dolu Öpücükler




Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler