Teşekkürler Carte D'or


Geçen haftalarda gelen bu şık paket beni çok mutlu etti...Kutusu o kadar güzel ki içinden neler çıkacak acaba diye sabırsızlanmadım değil yani:)))



Çocuk gibi heyecanlandım yine...

Paketler içinde çikolatalı sufleyi görünce de "tamam" dedim "ilk kurban sensin":)))))"Midemin olacaksın  hahahahaha" dedimmmm veee şişko ve hızlı bir panter edasıyla atladım paketin üstüne...Attım kendimi mutfağa:)))

Sonuç ise göbişlere şenlik valla:)


Kutunun arkasında yazan yapım aşamalarına birebir uyarsanız eğer nefis bir lezzetle karşı karşıya kalıyorsunuz:))))Denemeye kesinlikle değer derim.
Kısa sürede aşkınızı,çoluğunuzu çocuğunuzu veeee kendinizi şımartmanız mümkün:) Yarın pazar deneyin derim:)

Teşekkürler Carte D'or



Sevgi Dolu Öpücükler...


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler