İrmik Tatlısı

Ne paylaşsam acaba bugün diye düşünürkennnn....

Haftaya tatlı bir tarifle başlayalım taptatlı günlerimiz olsunnn ve accuk da hafif de bir tatlı olsun ki yuvarlanmayalım bu yaz dedim:)))) hihihihi hohoho:)

Bu hafta Yasocum ,Sevilcim ve benim için dolu dolu heyecanlı bir hafta olacak...Zaman çabucak geçti ve dostlarımla pazar günü Allah'ın izniyle hep beraber Bahara Merhaba Diyeceğiz:) Düşündükçe içimde kelebekler uçuşuyor inanın:) Zaten hep söylüyorum yer mekan bahane sohbet şahane diye:)
Çok heyecanlıyım çooook.
İnşallah pazartesi süper bir postla size herşeyi anlatacağımmmm:)

Şimdilik ben kelebeklerimle sağa sola uçuşayım siz de irmik tatlısıyla idare edin tamam mı ....:)))

Çok seviyorum hepinizi:)





İRMİK TATLISI


MALZEMELER:

1 Su Bardağı İrmik

4 Su bardağı süt

1,5 Su Bardağı tozşeker

2 çorba Kaşığı Hindistan cevizi

1 paket vanilya



Süslemek için, tarçın


YAPILIŞI:

Tencereye irmik,süt ve şekeri koyup karıştıralım.

Vanilya ve Hindistan cevizini de ilave edip orta ateşte koyulaşana dek pişirelim.

Servis yapacağımız kaseye döküp soğumaya bırakalım.

Soğuduktan sonra tarçınla süsleyip servis yapalım.



AFİYET ,BAL OLSUN

SEVGİ DOLU ÖPÜCÜKLER


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler