Kabaklı ve Dereotlu Kek

Acayip güzel bir güneş var dışarıda...İçim enerji doluyor,kıpır kıpır oluyorum...

Emre'm bile güneşten sevinçli ,yaz mı geldi diye sorup duruyor...İşte mutlu olup, şükretmek için bir sebep daha bizlere.Pırıl pırıl parlayan bir güne daha uyandık bugün...Ezan sesini duyduk,içim titredi yine,öptüm kokladım yavrumu ,güzel bir gün olsun herkes için dedik...Sonracığımaaa kabaklı kekimiz de var:))) Akşama  Sülüman da var:)))Ohh miss:) Bu mudurrrr bu günlük budurrr:)

Hepinizi seviyorum ,öpüyorum ve tarife geçiyorum...



Kabaklı ve dereotlu kek için,

MALZEMELER:

3 Adet yumurta

2 Adet iri kabak

½ su bardağı ayçiçek yağı

½ su bardağı yoğurt

1 paket kabartma tozu

½ su bardağı beyaz peynir

½ demet dereotu

Tuz

Aldığı kadar un

Süslemek için;

Susam ve çörek otu

YAPILIŞI:

Yumurtaları iyice çırpıyoruz. Yoğurt ve sıvıyağı da ekleyip çırpmaya devam ediyoruz.

Ufalanmış beyaz peynirleri, rendelenmiş kabakları ve diğer malzemeleri de ekleyip, karıştırıp ,yağlanmış ve unlanmış kalıbımıza döküyoruz.

Susam ve çörek otu ile süsleyip önceden ısıtılmış 180 derece fırında pişmeye bırakıyoruz.

AFİYET OLSUN

SEVGİ DOLU ÖPÜCÜKLER
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler