Sofra Dergisine Konuk Oldum

Evettt Sofra Dergisine  Konuk Oldum:))) Aslında onlar bana, ben dergilerine konuk oldum:))

Geçen hafta Sevgili Selma Hanım'dan gelen bir mail, beni resmen Erman Kuzu moduna soktu:))) Benimle çekim yapmak istiyorlardı...Aynı maili kaç kez okudum valla bilmiyorum:))))

Yüzümde kocaman bir fiyonkla ,heyecandan günlerce içim içime sığmadı. Pinpon topu gibi ordan oraya gidip geliyordum resmen:))

Beğeniyle, severek okuduğum Sofra Dergisi'nin  evime gelip,benimle çekim yapacak olması,tariflerimi yayınlayacak olmaları tahmin edersiniz ki beni çoooook mutlu etti...

Günlerce gözümün önünden yemekler bir film şeridi gibi geçip durdu:))

Sanki ilk defa yemek pişireceğim gibi heyecanlandım,uykusuz kaldım inan...Neler yapacağım belirlendi...heyecanım daha da arttı...Ve perşembe günü geldiiii:) Erkenden uyandım:)

Hilal'in güzel telefonuyla neşem yerine geldi önce:) Aşkım da oğlumuzu ben rahat çalışayım diye gezmeye götürdü...Bu durumda güne güzel başladım tabi, sonra kardeşim geldi:) Biraz daha relax oldum:)

Çekim ekibi gelmeden önce de herşeyi hazırlamıştım ve kardeşimle beraber beklemeye başladık:)))

Kimler gelecek, kaş kişi olacak,neler olacak,nasıl olacak,beğenecekler mi, rezil olurmuyum vs.bir sürü düşüncelerle yedim bitirdim kendimi:))))) Sevgili Selma Şen ve Erkin Ön beraber geldiler...Onların içtenliğiyle biraz daha hafifledim tabi:))

Selma Hanım'da Erkin bey'de öyle profesyoneller ki güle oynaya 2 saat içinde şipşak birbirinden güzel resimler çekildi...o kadar niye kasıldım gereksiz yere diye de acayip üzüldüm sonra:)))

Her fotoğrafa vaooovvv yaptık kardeşimle...İnanılmaz keyifli ve unutamayacağım dakikalar geçirdim.

Galiba Mart sayısında yayınlanacak tarifler.Kesin tarih belli olduğu zaman bildireceğim sizlere:) Umarım beğeneceksiniz...
İnşallah ilerleyen aylar da başka çalışmalar da yapacağız...Düşündükçe içim kıpır kıpır oluyor ... Çok güzel heyecanlar bunlar çoook:)


Sofra Dergisine ,Sevgil Selma Hanım'a ,Erkin Ön'e sonsuz teşekkürler ederim.

Herkese mutlu mutlu,sağlıklı hafta sonları dilerim...


( Not: Kardeşim sana ayrıca teşekkür ederim,bütün mercimek köfteleri feda olsun sana:))) )

Sevgi Dolu Öpücükler
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler