Kahveli ve Çikolatalı Kek

Herkese en gülücüklüsünden sıcacık merhabalar,

Yanıp kavruluyoruz ama benim iştah maşallah pek yerinde:))) Çoğu kişide duyuyorum sıcakta canım birşey yemek istemiyor falan diye:))) Bende böyle bir durum söz konusu bile değil:)))Börekti çörekti valla midem havaya bakmadan herşeyi kabul ediyor:))))
Kahveyi çok seven ben, geçen gün ah bir kahveli kek olsa da yesek dedim:)) Tabii yapmayınca olmuyor:)))
Attım kendimi mutfağa ,çikolatalı pamuk pamuk bu nefis keki çıkardım ortaya:) Aşkım pek beğenmedi ama ben çok beğendim valla kızlar :))) ellerime sağlık :)))

Buyurun pamuk pamuk nefisss kekimizin tarifine;





MALZEMELER:

2 adet iri yumurta
3 yemek kaşığı tepeleme nescafe
1 su bardağı süt
1,5 su bardağı toz şeker
1 su bardağı ayçiçek yağı
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
2-3 yemek kaşığı kakao
1/2 su bardağı damla çikolata
1 çimdik zencefil tozu
aldığı kadar elenmiş un

YAPILIŞI:

Sütün içinde nescafeyi eritelim.
Yumurtayla toz şekeri köpük köpük olana dek çırpalım.
Kahveli sütü ve sıvıyağı ilave edip tekrar çırpalım.
vanilyayı, kabartma tozunu,zencefil tozunu ,kakaoyu ve aldığı kadar unu ilave edip karıştıralım.
Hamurumuzu yağlanmış ve unlanmış kek kalıbımıza döküp ,önceden ısıtılmış 170 derece fırında pişirelim.

Afiyet ,Bal Olsun

Sevgi Dolu Öpücükler

Zeyneple Çikolata Tadında Günler


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler