ULUS - KAHVE DÜNYASI BLOGGER ETKİNLİĞİ

Herkese sıcacık merhabalar:)))

Geçen hafta Sevgili Esra hanımdan ve İpek hanımdan aldığım bir davetle Ulus KAHVE DÜNYASINDA yapılan etkiliğe büyük bir keyifle katıldım. Yine sevinçten içim pır pır gittim:)))

Sevgili İpek Hanım,Esra Hanım,Dila Hanım,Marka Müdürü Eda Hanım ve Sedef Hanım bizleri çooook güzel karşıladılar.. Yedik, içtik, sohbetler ettik,arkadaşlarımla da azıcık da olsa hasret gidermeye çalıştım:))

İlerleyen vakitlerde KAHVE DÜNYASI'nın Tertemiz mutfağında birbirinden güzel ve lezzetli tatlar hazırladık ve afiyetle de tükettik tabii:))

Meloşum,İncim,Ebrulimle her saniye kakara kikiri yaptık yine:)))
Keklerin tanrıçası canım Gül ablamla da karşılıklı çalışmak ayrıca güzeldi:) 
Benim robocop olmama neden olan ağrılar yüzünden performansım biraz düşük olsa da yine de çoook eğlendim diyebilirim.

Sonracığımaaa bu etkinlikte  Kahve Dünyasının Çikokaplarına da aşık oldum:)))
Çikokaplarla o kadar şık şeyler hazırlayabilirsiniz ki sevdiklerinize, tahmin edemezsiniz.Tüm samimiyetimle söylüyorum bir kere tadına vardıktan sonra siz de aşık olacaksınız:))) öyle kullanışlı öyle şıklar ki... hele o kalpler...özel günler için aşkınıza aşk kokan nefisss tatlılar yapabilirsiniz:)))

Kahve Dünyasına çikokap almaya gitmişken birde soğuk limonata içmeyi unutmayın:))))Sandviçleri ,pastaları,kahveleri vs.mımmm hepsi müthiş... bence aç gidin, midenizi önce bir güzel şımartın,sonra da çikokaplarla da sevdiklerinizi:))))















Sevgili Esra hanıma ve İpek hanıma kıymetli davetleri için , Sedef Hanıma, Eda Hanıma, Kıymetli bilgilerini bizimle paylaşan güleryüzlü Şefimize, Kahve Dünyası personeline bu güzel gün için çok çok çok çok teşekkür ederim.:)
Güzel günün sonunda da bizleri kıymetli hediyelerle şımartıp, evlerimize mutlu mutlu gönderdiler:)
Hapharika bir etkinlik oldu:)))) Tekrar bir arada olmak dileğiyle...


Sevgi Dolu Öpücükler

Zeyneple Çikolata Tadında Günler:)))

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler