KLASİK PATATES SALATASI

Herkese en baharlısından sıcacık merhabalar:))

Pembedüşler hediye çekilişine katıldım,hediyemi gönderdimmmm ve beklemeye başladım:) acaba kime çıktım kime çıktım diye:) veee Sevgili  afetime çıkmışımmmm:) Bana çoook ihtiyacım olan bu güzel temayı günlerce uğraşıp,sevgisini katıp hazırladı sağolsun. Çook beğendim ve şımardım açıkçası...tam istediğim gibi ,çiçekli fiyonklu harika bir şey çıkarmış ortaya. Kendisine telefonla ve yorumla çok teşekkür ettim ama buradan da on kere yüz kere teşekkür ederim:) baharlar getirdin bloğuma:) teşekkürler canımmm...Ellerine kollarına sağlık...

Sonracığıma bugün harika dakikalar geçirdiğim bir  bruncha katıldım,acayip güzel ağırlandım:) Birbirinden kıymetli arkadaşlarımı yüz yüze  görme ,kocamannn öpüp ,sıkı sıkı sarıılma  şansını yakaladım. Zamanın nasıl geçtiğini hiç anlayamadım yine:))) mutlu mutlu bir gün geçirip yuvama geri döndüm:))) Kızlar inanın hepinizi acayip seviyorum yani:)))
Gülerim,İncim sıkı hayranınızım haberiniz olsun:))) 

Sevgili  nilgünüm   ve meloşum  çook teşekkür ederim bu güzel gün için.

Sonracığıma :))) Bu salata da geçen haftalarda çaya gelen kardeşim için,kolumu yaktığım gün hani:)))) yaptığım hazırlıklardan biri oldu,afiyetle yedik içtik bacımla:) Çıkıp çıkıp gel hayatım ablan sana daha neler neler yapar:)))


Çok konuştum biliyorum hemen tarifimi verip kaçıyorum:)))


MALZEMELER:

Dilediğiniz kadar,
Haşlanmış ve küp küp doğranmış patates
maydanoz
dereotu
salatalık
kırmızı biber
çarliston biber
kornişon turşu
mısır
kapari çiçeği
zeytinyağı
limon
tuz


YAPILIŞI:
Bütün malzemeleri minik minik doğrayıp,genişçe bir kaseye alıyoruz,


limon,tuz ve zeytinyağını karıştırıp salatamızın üzerine döküp,dikkatlice karıştırıp servis yapıyoruz.




AFİYET , BAL OLSUN

SEVGİLER, ÖPÜCÜKLER

ÇİKOLATA TADINDA GÜNLER:)))
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler