Elmali Mozaik Pasta

Merhaba, yarim saat vakit bulmusken bir tarif yazmak ve sizlere merhaba demek istedim. Fakat bu teknoloji harikasi bilgisayar beni gene deli etti. Istedigim resmi bir turlu ekleyemedim. Butun kararliligimla pes etmedim lakin bilgisayarimin inadi beni yendi. Ama ben ''Demokraside careler tukenmez,, denilen bir toplumda yasadigim icin, Blogumda da bu sinir bozucu duruma bir care buldum :) . Baska bir dosyadan baska bir resim ekledim.
Umarim bu tarifim begenilir. Yapimi kolay malzemesi kolay ve istediginiz kadar buzlukta saklayabiliyorsunuz.

MALZEMELER
4- elma
1- paket petibor biskuvi
1- su bardagi ceviz
1- cay bardagi seker
1- cay bardagi sut
1- cay kasigi tarcin
istege bagli biraz kuru meyve

YAPILISI
Once 3 elmayi rendeleyip 1 cay bardagi seker ile iyice pisiriyoruz. Suyunu salip ceken elmaya parcaladigimiz biskuvileri , cevizi, tarcini sutu ve kuru meyveyi ilave edip iyice karistiriyoruz.
Pisen elmalar sogumadan bu islemi yaparsaniz isiniz daha kolaylasir. Eger soguk elma rendesi kullanacaksaniz sut miktarini biraz artirabilirsiniz. Hazirladiginiz harci uzeri islatilmis bir strec follyoya hafifice yayin ve tam ortasina diger elmayi dilimleyip dizin. Follyonun iki ucunu birlestirip mozaik pasta gibi sarip buzlukta en az 2 yada 3 saat, en fazla 2 yada 3 hafta bekletin.
Afiyet olsun
Sefa
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler