24. Haftamız ve Oğluşumuz Olacak...




Maviş Mavişlerden de anlayacağınız gibi bir oğuluşumuz olacak İnşallaaaaahhhh.
Daha önce cinsiyetimizi bir türlü paylaşamamıştım aslında.
Biraz daha bekleseydim herhalde doğduktan sonra direk kendi resmini yayınlardım :)

Şaka tabiyki :)

Kısmet olursa 3 ayımız kaldı.Ve ben erken diye bu zamana kadar  bebeğime hiç bir şey alıp kenara koymadım aslını isterseniz.

Bizim yerimize sağolsun Anneannesi ve teyzesi yelekler örüyor, elbiseler alıp ve saklıyorlar :)
Efendim Pazartesi günü doktor kontrolümüz vardı.Bebeğim 542 gr olmuş :) Bende sadece 3 kilo almışım.

Herşeyin yolunda olduğunu öğrenmek insanı inanılmaz mutlu ediyor.

İlerleyen  zamanlarda tekrar gelişmelerden haberdar edeceğim sizleri. 







Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler