Avakado Salatasi ( Sen dur, Sen dur salatasi )

Merhabalar, umarim tum dostlarim, arkadaslarim,takipcilerim ve yorum cularim( yorum birakan arkadaslar) hepiniz iyisinizdir. Dileyim tum insanlarin mutlu huzurlu olmalaridir.
Mutlu deyilseniz bile mutlu gorunmeye calisin, en azindan etrafinizdakileri mutlu edersiniz.
Unutmayin'' Bir Tatli Tebessum Bin Vuslata Bedel,, oluyor bazan :)
Iste sizlere cokk tebessum lu oldugum gunlerde ogrendigim bir salata .
Ustelik hikayeside var :)
Bizim cok tatli cok sirrin ,cok bicirik bir Elos ( Ela) umuz var. Yazin evlerine konuk olmustum. Bir sabah Elos'la birlikte bir plan yaptik. Ev halkindan once kalkip supriz kahvalti hazirlamak . Avakado salatasida planlarimiza dahil idi . Elos un dedigine gore ev halki severek bu salatayi yapar ve yermis. Neyse efendim biz kollari sivadik mutfaga girdik.
Ben konuk oldugum icin mutfakta tam ney nerede bilemiyorum.
Ela cik bana salatayi tarif etti, ama ben bicak nerde, catal nerde surekli soru sorarken buluyorum kendimi.
Ela o kadar yardim sever bir cocuk ki, herseye yetismeye calisiyor.
ben --Ela bicak nerde ?
ela-- sen dur, sen dur
ben -- Ela, karabiber nerede?
Ela-- sen dur, sen dur
Ela bana ''sen dur, sen dur ,, diye diye butun kahvalti hazirliklarini kendi yapti. Tabiki bu enfes Avakado salatasinida.
Iste sevgili arkadaslarim bu salatanin ismi bu sebepten dolayi '' sen dur sen dur '' ismini aldi benim tarafimdan . Ela cim cok tesekkurler bicirigimm.. Artik bende evimde hafta sonlari yapiyorum ,,sen dur , sen dur '' salatasini
Tarife geceyim ben artik ;) Oldukca kolay bir tarif Malzemeleri siz kisi sayisina gore ayarlayin.

MALZEMELER;
1 olgun Avakado
1/2 limon suyu
1 cay kasigi kara biber
1 cay kasigi tuz.

YAPILISI;
Avakado once ortadan ikiye kesilir ve cekirdegi cikarilir. Kasik yardimi ile ici bir kaseye alinir ve catalar iyice ezilir. Ezilen Avakado'ya tuz, limon suyu, kara biber ve zeytin yag ilave edilir. tum malzemeler iyice karistirilir ve sofrada bas koseye yerlesir . Ev ekmeyi uzerinde harika bir lezzet oluyor efendim deneyin derim.





Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler