Aycan'ın Mutfağı 2 Yaşında / Bebişşşş Geliyor




Aslında nereden başlayıp nasıl anlatacağımı da bilemeden  yazıyorum bir şeyler işte :)

Efendim benim bloğum 2 Yaşına basmış.Tabi ben kendi dertlerimden bloğumuda sürekli ihmal eden bir insan olarak, daha yeni hatırlamam çok doğal :)
Upuzun bir ayrılıktı benimkisi, elimden geldiğince uzaktan uzaktan siz sevgili arkadaşlarımı takip edebilsemde gelin görünkü  bizim sistemle alakalı aksaklıklar nedeniyle kimselere de yorum yazamadım.

Bloğum 2 Yaşına basmış amanın da amanın :) ( Umursamaz bir bloggerin sevinç çığlıkları).
Böyle kuru kuruya olmaz tabi ama, sizlerle başka bir haberim daha var :) Hatta bu haber yemekten daha özel ve güpgüzel bir haber.

Resimden de anlayacağınız gibi Bebiş Bekliyorum.Çoookk uzun bir yolumuz var ama olsun.Herşeyin hayırlısı diyorum tabi.

Bebeğim 6. haftasını bitirmek üzere.




Herkeze Sevgiler;
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler