Kucuk Tas Firin Ekmekcikleri.

Merhabalar, mutlu haftalar diliyorum herkese. Bu gun benim icin yogun bir gun olucak. Malum Pazartesi , benim temizlik gunum. Uzun uzun tarifler yazamiycam. Gectigimiz hafta yaptigim

kucuk yer ekmeklerini ( tas firin ) paylasicam sizlerle. Daha once yaptigim burada ekmeklerin tarifi ile ayni tarif. Bu sefer ben ekmekleri yuvarladim. Tatlarin d a bir deyiisklik yoktu ama cok sekle girdiler. Cok keyiflendirdiler soframizi. Mesela ust resimdeki gibi corba ile doldular.En kisa zamanda tarifi gelicek.





Bir kactanesini dilimleyip kizartim. Kizaran ekmeklere Italyan tarzi sarimsak surdum ,zeytin yagi gezdirdim ve en ustunede permesan serptim. Ogluslar tarafindan cok beyenildi.





Pazar sabahi esim icin ustte gorunen sekli aldi ekmekciklerim. Ortadan ikiye kesildi, biraz oyuldu ve tereyagi ile tatlandirildi . Tam ortaya 1 yumurta kirildi bir kac dilim sucuk ve firina girdi ekmekcikler. 6 dakika tutmustum firinda .Iki dakika daha az kalmaliymis, cok pismisler ;)









Ve ben encok zeytin esliginde seviyorum bu guzel lezzetli ekmekleri. Bir kac zeytin esligindede ben damagimi tatlandirdim. Efendim yapmak isteyenlere kolay gelsin. Lezzeti bol olsun diyorum. Yeniden hersegin gonlunuzce olacagi bir hafta diliyorumm.



















































































































Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler