Mantarlı Tost

Havalar ne kadar kapalı ve kasfetli olursa olsun her birimizin havası güzel olsun inşallahhhhh.
Pazartesi sendromunu üzerimizden atıppp,ve güzel bir güne bomba gibi başlayalım.
Sabah sabah bu enerjiyi nerden buldun diyeceksiniz :)
Arada bana bana böyle geliyor işte, bazen yarı kapalı bazen cıvıl cıvılım işte :) yapacak bir şey yok değil mi?

Neyse bu kadar gevezelik yeter sanırım.
Efendim ben, geçen sene bu zamanlarda sporla beraber rejime başlamıştım.Düğün zamanı tombik gelin olmayayım diye :)
Zayıflayıp tam 13 kilom gitmişti.Gelin görünkü kasım ayında da ben bir kilo aldım ki , sormayın.Verdiğim kiloların hepsi hoooppp geri geldi. :(

Velhasıl,  artık rejime başladım iNŞALLAH :)

 Umarım kilolalar, yavaş yavaş sindire sindire gider ve bir daha da gelmez :)


Evvveeeeettt  Çalışan bir bayan olarak, kahvaltısız evden çıkmayıp eşimi de  tabi ki çıkarmıyorum.En pratik ne olur hemen şipşakbir omlet,  Sandiviç yada En basitinden bir tost.

Ben genelde tost yapmayı  daha çok tercih ediyorum.Geç kalsam bile atıyorum çantaya işyerinde de yiyebiliyorum.
Aslında Tostun her çeşidini denedim, fakat fotograf çekmek için zamanım hiç olmadı.Eeeee bende ne yaptim!Bir hafta sonu kalktım tost yaptım :)

O zaman buyrun  tarifimize...


 Mantarlı Nefis mi Nefis bir tost....




MALZEMELER;
 (4 adet Tost İçin )
  • 4 Adet Orta Boy Mantar
  • 3 adet Yumurta
  • 8  dilim Kaşar Peyniri
  • 8 adet Tost Ekmeği
  • Tuz, Karabiber
  • Tereyağı

YAPILIŞI;
  • Mantarlarımızı küp küp doğrayı, tavağda suyunu çekene kadar kavuruyoruz.
  • Suyunu çeken mantarlara 1  tatlı kaşığı tereyağını ekleyip, hafif karıştırıyoruz.
  • Diğer taraftan bir tabağa 3 adet yumurta  tuz ve karabiberi alıp iyice çirpıp, mantarlara ilave ediyoruz.
  • Tost Ekmeklerine kaşarları ekleyip, 1 er çorba kaşığı kadar yumurtalı mantar harcından ekleyip, son olarak bir dilim kaşarı da ekleyip, diğer tost ekmeğiyle üstünü kapatıyoruz. 
  • Ekmeklerin altını üstünü hafif yağlayıp, tost makinesinde kaşarlar eriyinceye kadar tutuyoruz.

Afiyetler Olsun ...

Selamlar;
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler