Ürgüp Tatil Notları 2...


 Ürgüpte 2 gece kaldıp (01.09.2012 ve 02.09.2012 tarihlerinde yani) daha sonrasında Antalyaya- Dönüş yolunda Ankaraya Oradan (Bebiş için) Doktor Muayenem için Çorum. Sonrasında ise istikamet Merzifondu.

Ürgüp gezimizin 2. bölümünde artık, tadına doyulmaz fotoğraflarla  buluşturacağım sizleri.Çünkü ben baktıkça bakasım geliyor tekrar tekrar.

Zaten orayada gittiğimde  de sadece bakmıştım. Avanosta çömlek yapamadım, ata binemedim.Ahhhh Ahhhh...
















Balonlara binmedik ama görüntüsüyle bile bizi cezbetmişti .


Ürgüp'e gidipte Asmalı konağı görmeden geri dönmemiz biraz acayip olurdu herhalde :)
İnanın Bu dizilerin çekildiği konaklar felan hep çarşının göbeğinde.Acaba şu nerde, bu nerde demeye kalmıyor kendilerini gösteriyorlar.:)

Asmalı Konak ve Yer Gök Aşk dizisinin Hancıoğlu konak resimlerini de aşağıda bulacaksınız.






Herkezin bağımlısı olduğu bir dizi vardır herhalde.İşte benim içinde Yer Gök Aşk  dizisi benim için öyle. Dizi başladığı günden beri kaçırmadan izleyenlerdenim herhalde. Bazen Çok sinir olup  " tamam izlemiyorum, iyice coştular" desemde İzlemeden edemiyorum :)

Eeee İşte buyrun o zaman Sevgili konak ve bölüm oyuncularından bir kesit :)


Yer Gök Aşk Konağı...









Ulvi Alacaktan ve Selma Kutluğ



Umarım fotoğrafları beğenmişsinizdir.
Ürgüp gidilesi ve mutlaka görülesi yerlerden biridir.


Sevgilerimle;
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler