Tortilla'li Kofte

Merhaba kucak dolusu sevgiler herkese. Butun bloger arkadaslarimin dedigi gibi ben de songunler'de cok yogunum. Gundelik islere yetisemiyorum . Oysa ben hergun yeni bir tarif yazmayi cok istiyorum. Elimdeki tarifler baya birikti. Masadaki son tarifide bu gun yayinlayayim ve hemen hizimi arttirayim. Daha cok yemek ,daha cok tarif :)
Deyiisk bir kofte yapmak istemistim gecenlerde. Biraz bloger arkadaslardan esinlenerek birazda elimdeki malzemeleri deyerlendirerek bu guzel kofteler cikti ortaya. Biz beyendik kim bilir belki sizde beyenirsiniz.

MALZEMELER
1 paket tortilla
1/2 kg kiyma
1 adet yumurta
1 adet k.sogan
3 dis sarimsak
1 su.b bezelye
1 cy,k karabiber
1 cy,k kekik
1 cy, kimyon.


YAPILISI
Once kiymayi sogan sarimsak ve baharatlarla iyice yoguralim. 1 saat duz dolabinda dinlendirelim. Bezelyeleri harslayalim yada konserveyse suzelim yikayalim.
1 tortillanin etrafina cirpilmis yumurta surelim. Sonra bir kenarinada kofteden yayalim. Koftenin tam ortasian gelecek kisma iki kasik bezelye yayalim. Kofteli tortilayi rulu seklinde saralim ve duz dolabin da yine 1 saat dinlendirelim. Dolapta dinlenen tortillali kofteleri 3 parmak kalinliginda dilimleyelim ve firin kabina yukariya donuk dizelim. orta derecede isittgimiz firinda 30 ve ya 40 dakika pisirelim. Sicak servis edersek nefis olur :)))
Sevgiler,
sefa






















Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler