Ne Zormuş Gelin Olmak!

Sevgili blog arkadaşlarım, iyi hafta sonları geçirmeniz dileyle herkeze merhabalar;
Bu blogların kapanması olayı, arada açılıp sonra "bu site mahkeme kararıyle erişimi engellenmiştir" yazısını görmek beni sürekli olarak çok üzdü.O kadar çok alışmışım ki sevgili blogcu arkadaşlarıma ,sanki bir boşluktaymışım gibiydi.Tamam belki  her ihtimale karşı https://aycaninmutfagi.wordpress.com/ yeni bir blog açsamda, bir türlü bir şeyler yazmak gelmedi içimden.Bir türlü alışamadım.
Bugün bir baktım açılmış yine bloğum dedim bugün tamam birşeyler yazacağım  hatta tamda gelinliğimi beğenmişken sevgili blog arkadaşlarımla paylaşayım dedim.
Gelinlik hakkında sizlerden yardım istiyorum  aslında.Orda burda varsa beğendiğiniz modeller bana iletirseniz çok mutlu olurum.

Her genç kızın rüyasıdır gelin olmak, gelinlik giymek.Evini ocağını kurup mutlu bir yuvası olmak.Benim düğünüm ne çok erken nede çok geç tam zamanında olacak Allah izin verirse.Düğünüm yaklaştıkca benimde stresim  artmaya  cinlerim tepeme çıkmaya başladı gerçekten.Çok heyecanlıyım,  eksik - gedik kalmasın istiyorum,gördüğüm herşeyde canım kalıyor,nitekim alabildiklerimi alıyorum  tabi :) ama  gelde bana sor :)
Hatta Annemin kullanmadığı ebeveyn banyosu, dolaplarımız, boş olan kapıcı dairemizin bir kısmı şimdiden dolamaya başladı ama gel bir de bana sor.Ay bunum yok ay şunum yok, kafayı sıyırdım  :) Ne zormuş yahu evlilik.

En zoru ise gelinlik seçimi tabiki.

Çevremdekiler sürekli sorup duruyorlar gelinliğin nasıl  olacak, nasıl istiyorsun,yok şöyle olsun, yok böyle olsun kafamı yediler.
Aman dedim nasıl olsa bir gün giyeceğim o kadar mühim değil ama "şurasıda şöyle olsun burasıda böyle olsun" demeden de kendimi alamadım bir türlü. 

Geçen günlerde Öyle bir geçer zaman ki dizisinde carolin'in giydiği gelinliğe bayıldım mesela, ağzımın suyu aktı, Alışılmışın dışında şık, sade  ve güzel olsun istiyorum.


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler