Papatya Pilavi ( Misir ve Bezelyeli)

Sevgili arkadaslar son gunlerde biraz yogunum.O yuzden blogumu guncelemek icin geldim.
Kisaca pilavin tarifini yazip hemen mutfaga donmeliyim.

MALZEMELER
2 sb pirinc
1 sb misir
1 sb bezelye
3 crbk tereyag
biraz siviyag ( ben misrozu etrcihetim)
Isteye gore tuz.

YAPILISI
Misir ve bezelyeyi ben konserve kulandim, o yuzden ayriyeten harslamaya gerek duymadim.
Pirinci kaynar suda islatip yarim saat bekletim. 2 crbk Tereyagi ve siviyagda pirincleri kavurdum. Suyunu ilave etim normal beyaz pilav yaptim. Kucuk bir tavada geri kalan tereyginin yarisiyla misirlari biraz soteledim. Biraziylada bezelyeyi soteledim ( ayri ayri) Keke kalibina once misiri , sonra pilavi daha sonra bezelye olmak uzere katkat yerlestirdim.Uzerinden bir kasigi tersi ile iyice bastirdim. Ici sicak su olan bir tepside kek kalibini bekletim.Serviz zamaninda kalibi servis tabagina ters ceviridim ve papatya pilavim oldu.
Afiyet olsun.
Sevgiler
Sefa


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler