Midyeli Makarna

Cocuklar buyuduklerinde bazan mutfagada dalip kafalarina gore bir seyler yapmaktan zevk aliyorlar. Benim dondurma suratlilarimda ( ogullarim) boyle bir gunde midyeli spagetti yaptilar.
ILk basta ben yemem sanirim dedimsede dayanamadim bir kase kadar yedim vallaha . Tadi bence fena degildi, onlara gore harika idi .Tabiki evde yapilan her yemegin resmi cekildigi icin hemen bu midyeli spagettininde artistik bir resmini almak sart oldu.
Eee anne kendi yaptiklarini yaziyorsun bizim yaptigimizi da yazarsin artik deyince mecburen yayinliyorum tarifi :)

MALZEMELER
1 paket spagetti
1 paket midye ( donmus kulandim ben )
3 dis sarimsak
2 yemek kasigi salca
1 yemek kasigi kekik
1 cy kasigi kara biber
1 kahve fnc yag (tercihe gore mrg tere yagi)
2 adet yesil sogan
tuz

YAPILISI
Spagettiler normal haslanir.Diger taraftan yagda ezilmis sarimsak bir iki cevrilir ve salca eklenir salcaya yikanmis midyeler eklenir ve 1 cay bardagi su ilave edilir. Su cekilince midyelere tuz, kekik ve kara biber de eklenir .Midyeler iyice yumusadiginda alti kapatilir.
Haslanip suzulen spagettilere eklenir ve uzeri yesil sogan saplariyla suslenip servis yapilir.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler