SAMSUN'A GİDİŞİMİZ & ÇAKALLI DA MENEMEN

Düğünüm yaklaşıyor, gezmeyim tozmayım diye diye aylardır Merzifon dışına çıkamadık derken,hafta sonu  bir iş vesilesiyle ,bir kaç iş arkadaşlarımız ve nişanlımla samsun'un yolunu tuttuk.
ben seviyorum samsunu, hele akşamları balık yemesi ayrı bir güzel oluyor.
işimizi hallettikden sonra YEŞİLYURT'a uğradık.Ben tabi tabak çanak,ev eşyası  ne varsa onlara bakıyorum.
senelerdir ürünlerini kullanımdığım MUDO mağazasına girip epeydir aradığı havanı buldum.Sanki hazine bulmuş gibi sevindim :)
Sevinirim tabi taaaaa İstanbuldan  görümcem'e söylemiştim.Arasın bulsun diye,neyseki ben kendim buldum iyi oldu.

Zamanımız kısıtlı olduğundan Yeşilyurt dışında başka bir yerede gitmedik açıkcası. Sadece karnımız zil çaldığı için doğruca ÇAKALLI da bulunan menemenci dayıya gittik.


ÇAKALLI'NIN menemeni çok meşhur olduğundan yoldan gelen geçen,tesadüfen duran ve menemenlerini çok beğenip alışkanlık haline getiren insalar yoğunluktadır.
mesela biz... Her samsun'a  giderken yada dönerken mutlaka uğrarız.


 Menemen yerken herkez bir tane  tavadan yer. herkeze özel tabak gelmez.hatta   çatal bile kullanılmaz ekmeği ,menemene daldırıp öyle yenilir.Özelliği, bundadır.

Bir o kadarda lezzetlidir.

Turşular,ayranlar siz istemeden gelir.hele o ekmek var ya  tarif edilemez güzeldir.

Biz menemenimizi yerken Aa Aa bi baktık  Dayım, Dedem ve köyden bir kaç akrabamızda geldi :) Dayımlarda Samsundan dönüyorlarmış. Biraz muhabbet edip biz kalkıp merzifonun yolunu tuttuk.

Eve giderken ablam'ı aradımki    evinize gitmeyin meleği sevelim diye :)
Zaten bizdelermiş ve akşam'a Annem künefe yapacakmış :)

Künefe yayınımı yarın yapacağım.Şİmdilik kaçmam gerek:)

Sevgiler....
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler