Sevindirik oldum :)


Sevindirik oldum resmen.Bu kadar mutlu olacagimi bilmiyordum.Ne guzel bir duyguymus.
Aslinda hep bakiyordum acaba biride bana gonderirmi odul diye .Fesatlanmadim ama hep gipde ile baktim.Sabah yorumlari okurken inanamadim defalarca okudum dogru mu goruyorum acab diye.Yasasinn yupiiii benimde bir odulum var.Bunun icin sevgili Rumeysa ya cok tesekkur ederim. Odul sahibi olmadan once ben olsam soyle yapardim diye kendi kendime ahkam kesiyordum ama oyle deyilmis.Bende iyi simi hemen kuralarini yerien getireyim bu bana onur veren odulun.
KURALAR
1-Odulu veren kisinin linkini yayinlamak.
2-Odulu verdigin kisilere haber vermek.
3-Odulu layik buldugun blogger arkadaslarinin
linkini vermek.
Beni bu odule layik bulan arkadasim Rumeysa www.rumeysaninruyasi.blogspot.com
Ben bu odulu aslind aherkeze vermek isterim ama bir kural varsa uymak gerekiyor.
O yuzden istedimki odul almayan arkadaslar olsun benim odul verdiklerim.
Yoksa kimseyi ayirmak istemiyorum.Umarim kabul eder arkadasalarimda.
Insallah arkadas lar bu oduleri kabul ederler.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler