Zebra Kek

Pazar gunu piknigimiz vardi.Piknikde burda bulunan Turk cocuklar bizlere cok guzel suprizler hazirlamislar.Her ne kadar 23 Nisan i 19 Mayis i geride birakmis da olsak Bu guzel milli bayramlarimizi bizlere cok guzel yasattilar. Cok guzel siirler cok guzel,sarkilar soylediler okudular.Kah icimiz burkularak ( gurbette oldugumzdan dolayi) kah coskuyla alkisladik costuk.
Burdan kocaman tesekkur ederim Emegi gecen herkeze ve piril piril cocuklarimiza.

Neyse ben lafi uzatmiyayim. Tabiki piknik olunca cesit cesit yiyecekeler,salatalar, mezelerde vardi.Hepsini ilk firsata sizlerle paylasicam.Simdilik cok beyenilen zebra keki yazmak istedim.
Ben Cumartesi aksami kek tarifi arastirirken Candan arkadasimda o gun kek eklemis bloguna, hemde piknik icin yaptigi keki :)
Bende ayni dusunde oldugumdan hemen kolari sivadim:)
Gercekten bereketli ve cok lezzetli bir kek oldu.
Candana burdan tesekkur ederim paylasimi icin.
Tarif asadaki linkde :)




Piknik deki diyer tarifleri ilk firsatta sizlerle paylasmayi umuyorum.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler