Patates Ezmesi

Son gunlerde patatesi cok kulanir oldum . Sanirim cevremde patatesi sevmeyen kimsenin olmamasindan kaynaklaniyor . Birazda benim kolayima geliyor ,nasilsa seviyorlarya . Patatesi alliyorum pulluyorum masaya oturtuyorum :)) Ee hem kolay ,hem beyeniliyor , hem hesapli ,hem herseyi yapiliyor ustelik itiraz edende yok . Yaa ben bu patatesi ne cok meht ettim ,patates sirketleri bana sponsor olmali . :) Artik tarife geceyim cenem cok dustu .

MALZEMELER
5 orta boy patates
1 iri kur sogan
2 dis sarimsak
1 su bardagi kasar rendesi
1 cy bardagi sivi yag
1 corba kasigi kuru nane
1 cay kasigi kimyon
1 cay kasigi kr biber
1 cay kasigi krm biber

YAPILISI
Patatesleri harslayip rendeleyin . Kuru sogani incecik kiyip ezilmis sarimsaklarla birlikte sivi yagda kavurun . Soganlar kavrulunca altini kapatin ve hemen naneyi ,kimyonu, kara biberi kavrulan soganlara ekleyin . Rendelediyiniz patatese kasar rendesini kavrulmus baharatli sogani ekleyip iyice karistirin .Yagladiginiz kek kalibiniza kirmizi biber serpin ve patatesi kaliba bosaltin. Buzdolabinda dinlenen ezmeyi servis tabagine ters cevirin . Patetes ezmeniz sofradaki yerini almaya hazir .Simdi dusunuyorum patatesten acaba baska ne yapa bilirim :P
Onerisi olan varsa seve seve deyerlendiriim
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler