Tatil dönüşü mutluluk

Çok çok çok selamlar :)
Nihayet tatilden dönüş yaptım ve sonunda merzifonuma kavuşabildim.Bu nedenle inanılmaz derece sevinç var içimde. Memleketimi özledim yahu :)böyle akşam serin serin esmesini daha bi özledim.
Tatilden döneli bu 6. günüm ama gerek evdeki işlerim gerekse iş yerindeki işlerimin yoğunluğundan fırsat bulupta yazamadım.
Kimler tatil dönüşü sevinir ki :) benim dışımda...
Ooralar çok sıcak olmasına rağmen yinede HERŞEY ÇOK GÜZELDİ.
Teyzemlerin ALTINOLUKTAN aldığı yazlıklarındaydık bu yılki tatilimizde. Sıcaklar dışında güzel vakit geçirdiğim oldu.Nede olsa yanımda nişanlım vardı...

Bu akşam eve gittiğimde Sevgili Meldanın SAKIZLI GÜLLACINI deneyeceğim.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler