YIKILIYORUM ASUMAN

Bugün istedim ki, ablamın yazdığı bir şiirle başlayayım.
sizinde beğeneceğinizi umuyorum.

Ablam;
Ellerine sağlık....

iyi haftalar olur inşallah :)


Yıkılıyorum Asuman
Zamansız düşüyorum kanatlarından asuman
En güzel günlerimi terk edip kapaklanıyorum dizlerine
Eğer olgunluğumu tercih edeceksen
Ben yokum
Serseriyim
Kızgınım, sinirliyim bulutlarına…

Duraksız asabiyetim senin yüzünden asuman
Maviliğinde huzur var derlerdi ya, derdim ya
Numaraymış hep
Ben yokum artık
Oynamıyorum uçurtmalarınla…

Düşerken gördüğüm kuşları vurdular asuman
Kıyım dediğin sade bende olmazmış
Acıdım
Yoksulluğumla kaldırımlara çaldım
Ben yokum artık
Duramıyorum susuzluğunda…

Aksak konuşuyorum sensiz asuman
Koca bir şehri yutup, tüketiyorum
Zelzeleler kopuyor buralarda
Sel olup sürükleniyor müstakil bir ev
Ben yokum artık
Yıkılıyorum asuman…

Aysu Dede
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler