tadı yürekte kalan lezzetler...

The Ka'aba 2010 April

Resmi bile yetiyor...
yüreğimin derinliklerine inmesine, huzurla dolmama Rabbim inşallah bizede nasip eder görmeyi ,el sürmeyi havasını içimize çekmeyi biz geldik Buyur Allah'ım buyur! demeyi...

"Lebbeyk Allahümme lebbeyk!
Lebbeyk lâ şerîke leke lebbeyk!
İnne'l-hamde ve'nni'mete,
Leke ve'l-mülk, lâ şerîke lek!..."

"Buyur Allah'ım buyur!
Buyur ki senin ortağın yok, emrine amadeyim buyur!
Hamd sana, nimet senden ve mülk senin.
Ortağın da yoktur senin!..."

Tadı damakta kalan lezzetleri anlattım size şimdiye dek.. Peki tadı yürekte kalan lezzetleri nasıl anlatırım? Hangi kelimeler yürekteki çarpıntıları ifade etmeye yeter... Hangi kelimeler gözlerden akan yaşların yerini tutabilir.. Hangi kelimeler kulaklardaki uğultuyu size dinletebilir...

Tadı yürekte kalan lezzetler demiş Yasemin Hanım blogunda ümre dönüşünü anlatırken, ne kadar güzel bir söz okurken gözyaşlarımı tutamadım ve burda sizlerlede paylaşmak istedim sağolsun Yasemin Hanımda beni kırmadı yazısından bir bölüm yayınlamama izin verdi. İlk defa resmini gördüğüm bir insan olmasına rağmen kalbinin güzelliği yüzüne yansımış onu hissettim burdan tekrar teşekkür ediyorum bir an bile olsa oraları bize yaşattığınız için ...

Sizde benim gibi bir an dalıp gitmek istiyorsanız oralara yazının tamamını okumak istiyorsanız işte burda http://yaseminmutfakta.blogspot.com/


Önizleme
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler