Blogumu Özledim Yaaaaa

Bloguma iki satır yazmayalı baya zaman oldu.Olmuş demiyorum farkındaysanız çünkü olduğunu biliyorum.Yeni yaşım bile eskimeye başladı.Bu arada neler oldu İstanbul'a kar yağdı ,yollar tıkandı,karneler alındı,yine voltranı oluşturabildik zira Ankaralım geldi vs vs.Ben işe git gel mutfağa gir pişir hazırla derken boş durmadım yani ama okuyup takip etmeme rağmen kendim birşey yazamadım.Siz blogcular da boş durmuyorsunuz maaşallah Allah versin yaptıklarınızı,gezdiklerinizi hep biliyorum yani takipteyim bu arada merak edip mail atan herkeslere çok teşekkür ediyorum.Kıskandıklarımı zaten dile getirdim.İlgili arkadaşların bloglarına yorum bıraktım :)
Şimdilk bu kadar selam vermeye geldim çok kısa süre sonra yazı ve tariflerimle yine geleceğim.
Herkese sevgiler
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler