BÖĞÜRTLEN SOSLU SÜNGER TATLI VE MUTLU HAFTALAR






BÖĞÜRTLEN SOSLU ENFES SÜNGER TATLI VEE MUTLU HAFTALAR,SELAMLAR,SEVGİLER:)

MERHABALAR sevgili arkadaşlar,bu güzel baharı yakalamşken hepinize tatlı tadında çok güzel,sağlıkla,huzurla,mutlulukla ve başarıyla geçireceğiniz bir hafta dilerim,haftanız hayırlı ve hayırlara vesile olsun inşallah:)

Ben hala kolay ama lezzetli tarifler eklemeye devam ediyorum her işin başı sağlık değil mi??

Bu enfes sünger tatlısı için kullandığım malzemeler:

3 adet yumurta,

1 su bardağından 2 parmak eksik şeker,

1 su bardağı yoğurt,

2 su bardağı un,

2 yemek kaşığı sıvıyağ,

1 paket kabartma tozu,

1 paket vanilya

ŞERBETİ:

2,5 su bardağı şeker(şeker miktarlarını ben azalttım),

3 su bardağı su

Hazırlanan kek pişerken bir taraftan da şerbet; kaynatılmadan su ve şeker karıştırılarak hazırlanır,

Fırından çıkan sıcak kekin üstüne yavaş yavaş soğuk şerbet dökülür (cam fırın kabı kullandığım için çatlamasın diye yavaş yavaş döktüm)

Soğuyan tatlı dilimlenerek servis tabağına alınır,arzuya göre süslenir,biz ilaveten hazır böğürtlen sos dökmeyi tercih ettik:)

AFİYETLE YENECEK NEFİS BİR TATLI,HER NE KADAR ŞEKERİNİ AZALTSAM DA BİR DAHAKİNE BİRAZ DAHA AZALTMAYI DÜŞÜNÜYORUM:))


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler