Çilekli İrmik Tatlısı


Merhabalar :)) Bugün sizlere yine hafif bir tarif paylaşmak istiyorum canlarımm:))
Bilindik ve bizden bir lezzet ama çilek aromalıı:))

Bu arada İnci Ablamın bir sorusu vardı. Yorum olarak yazıyor ama onaylıyorum çıkmıyor listelerde:(  Ablacım sütlü tatlılarda tüp aromaları kullanıyorum güzel oluyor ilk başta belki acılık katar diye düşünüyordum ama olmadıı gayet memnun kaldım ablacımm sorunu da yanıtlamış olayım buradan bu tarif aracılığı ile...:)

Malzemeler:
1 lt. süt
7 çorba kaşığı irmik
14 çorba kaşığı şeker
1 pk. çilekli krem şanti
1 çorba kaşığı tereyağ
1 tüp vanilya aroması
Bebe bisküvisi

Yapılışı:
Sütün içerisine irmik, süt ve krem şanti eklenip kıısk ateşte karıştırarark pişirilir..  Kaynamaya başladıktan sonra tereyağı ve aroması eklenip bir taşım daha kaynatılıp ocaktan alınır..
Tabanına bebe bisküvisi dizilmiş borcama tatlının yarısı dökülüp arasına çilek parçaları serpiştirilir kalan yarısı dökülüp dolapta iki saat dinlendirilip süslenerek servis edilir..

Parça çikolataları dr. oetkerin glazürü ile yaptım erimiş glazürü pet bardağın içine fırça ile sürdüm ve donunca parçalayarak çıkardımm:))

Afiyet bal şeker olsunn..



Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler