DAMALI PASTA,SATRANÇ PASTA




DAMALI PASTA VEYA SATRANÇ PASTA



Öncelikle yeni bir haftaya girdiğimiz için;haftanızın hayırlı,sağlıklı,huzurlu, mutlu ve başarılı geçmesini temenni ederim,selamlarımı sevgilerimi sunarım:)


Adı her neyse görüntüsü çok güzel,ikram edildiğinde çok beğeniliyor,yiyenler tarafından dikkatlice incelenip yapımı hakkında fikirler beyan ediliyor:)) ayrıca yapımı çok kolay ve zevkli:)**ben hazır pastaban kullandığım için bana kolay geldi daireleri de eşim kesiverince bana yerleştirip kremasını sürmek kaldı :)))))))))))) bu bile bana kuvvetli ağrı olarak geri döndü:(

MALZEME:

2 adet pastaban,1 adet sade,1 adet kakaolu,

1 kutu pasta kreması,

krema için ve keki ıslatmak için süt,

süslemek için evde ne varsa:))))

YAPILIŞI:

En alttaki resimde sırasıyla anlatmaya çalıştım:)

pastabanlar ayrıldığında 4 parça halinde olur,her parçayı eşit şekilde 3 halka şeklinde parçalara böldüm,bunun için de resimde görüldüğü gibi uygun büyüklükte kaplar kullanılır,ben ortasını çay fincanı ile,ikinci halkayı kahvaltı tabağı ile kestim toplamda 12 parça oldu(4 parçaya ayrılabilir),

her halkayı farklı renkteki halka ile birleştirdim şekerli süt ile ıslattım,her kata krema sürdüm,diğer 3 kat da aynı şekilde yapılır ve üstü ile yanları da krema ile kaplanır,süslenir biraz dolapta bekletilerek servis edilir:)))



****** Ben bugün BURSAya üniversite hastanesine kontrole gidiyorum,iltihaplı romatizmam aktive oldu evde bile hareket etmekte zorlanıyorum:(yine de hamdolsun,yorumlarınıza geç dönebilirim şimdiden hoşgörünüze sığınırım,hoşçakalın

ALLAH'IN SELAMI ÜZERİNİZE ÜZERİMİZE OLSUN

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler