DİL ÇORBASI



DİL ÇORBASI

MERHABALAR,Harika bir çorba , özellikle etli çorbalar soğuk havada güzel gidiyor ,şimdi havalar ısınmaya başladı ne alaka demeyin:) arşiv temizliği yapıyorum,ayrıca seven her zaman zevkle yer bu çorbayı:)))

Ben kesinlikle dil yemem derseniz kii,ben de diyordum! ancak kardeşim DİDAR’ın yaptığı dil çorbasını afiyetle yedim,yapım aşamasında da bulundum,size tavsiye ediyorum,kesinlikle hiç bir konuda ön yargılı olmamak ve büyük konuşmamak gerekli!!

yapmak isteyenler için işte DİL ÇORBASI tarifimiz:

(1 adet dana dilinin yarısı kullanıldı)

Dil güzelce yıkanıp düdüklü tencerede bol su içinde(4litre) haşlanır,dilin üstündeki tabaka çıkarılır ve çok güzel olan etli kısım küp şeklinde doğranır,suyu süzülür (içinde bir şey kalmasın diye)etler suyun içine atılır ve ocağa konur,tuzu konur, ayrı bir kapta az soğuk su ile 2 kaşık un çırpılır ve çorbaya ilave edilir.Un ve yağ kavrularak da çorbaya meyane yapılabilir ama denendi çiğden konulduğunda daha lezzetli oldu!!! Ocağı kapatmadan hemen önce 1 adet yumurta sarısı çırpılır ve ilave edilir. Sirke ve sarımsak ile lezzeti daha da artırılır.Ve *dilini yiyim senin*diyerek afiyetle yenir.:))))))
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler