EL AÇMASI YUFKA İLE KIYMALI GÖZLEME


SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,KARDEŞLERİM,KOMŞULARIM,CANLARIM
BİZE NE OLDU BÖYLE?HERKES BİR TARAFA DAĞILDI:( GÜNLERDİR BİR TARAFTAN SAĞLIK PROBLEMLERİMLE UĞRAŞIYORUM BİR TARAFTAN DA BLOG PROBLEMİ,YAZI VEYA TARİF EKLEMEK İÇİMDEN GELMİYOR,ÇOĞU KİŞİ ALELACELE TAŞINDI,KİM HANGİ ADRESTE BELLİ DEĞİL:(((
YALNIZ KALMIYAYIM DİYE YİNE AYNI **SUSAMCOREKOTU ** İSMİYLE WORDPRESS DE OLMAK İSTEDİM ANCAK ORADAN BİRŞEY ANLAMADIM VE ISINAMADIM,YARDIMLARA İHTİYACIM VAR:) YANİ BEN BİR ORADA BİR BURADAYIM GÜCÜM YETERMİ BİLMİYORUM? 2 YIL ÖNCE SAĞLIKLI İKEN YAPTIĞIM GÖZLEMEYİ BEN ÇOK SEVEREK ZEVKLE YAPIYORDUM:( ÇOK LEZZETLİ OLUYOR,TAVSİYE EDERİM

EL AÇMASI YUFKA İLE KIYMALI GÖZLEME


2 su bardağı un,

1 çorba kaşığı yoğurt,

1 çorba kaşığı zeytinyağı,

1 tatlı kaşığı limon suyu,

tuz ve su ile hamur yoğurulur,ne kadar uzun süre yoğurulursa hamur o adar özleşir,güzel açılır

İÇ MALZEMESİ İÇİN:

Kıyma,ve soğan kavrulur,ben içine haşlanmış rendelenmiş patates de koydum daha yumuşak oldu:)

baharatlar ve kıyılmış maydanoz ilave edilir,karabiber,tuz,kimyon ve pul biber koydum

Cevizden az büyük hamur alınıp oklava ile açılır,iç harcı konur istenen şekilde kapatılır,ben bu şekilde katlamayı çok seviyorum,yapması çok zevkli oluyor:)

teflon tavada arkalı önlü pişirilir ve yağlanır,ben az zeytinyağı ile yağladım


İNANIN LEZZETİ MÜKEMMEL VE YUMUŞACIK OLUYOR TAVSİYE EDERİM


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler