FINDIKLI TARÇINLI KURABİYE


PORSELEN DEMLIK CAY SAATLERI ETKINLIGI 13 'nin yeni evsahibi Hünerlieller arkadaşımız.Beni de davet ettiği için teşekkür ediyorum.Kendisine bol katılımlı bir etkinlik diliyorum.
Etkinliğe ben de fındıklı-tarçınlı kurabiyemle katılmak istedim.Hemen bayatlamıyor.Bir kaç gün tazeliğini koruyabiliyor.Herkese tavsiye ediyorum bu kurabiyeleri.

MALZEMELERİMİZ;125 gr margarin,1 su bardağı pudra şekeri,1 çay bardağı çekilmiş fındık(cevizde olabilir),1 tatlı kaşığı tarçın ,1 çay bardağı sıvı yağ,vanilya ve kabartma tozu ve alabildiği kadar un.

YAPILIŞI;Un ve kabartma tozu haricindeki tüm malzemelerimizi yoğurma kabına alıyoruz.Biraz yoğurduktan sonra unumuzu azar azar ilave ediyoruz.Kabartma tozumuzu da ekleyip güzelce yoğuruyoruz.Biraz yağlı olmalı hamurumuz.Unumuzu kontrollü bir şekilde ekliyoruz.Daha sonra elimizle şekil verip tepsiye yerleştiriyoruz.Ve üzerine çatalla şekil veriyoruz.Ben hem yuvarlak hem uzunlamasına yaptım.Kızımın isteği doğrultusunda.Daha sonra önceden ısıtılım 170 dedecelik fırına veriyoruz.15 dk.sonra ben fırın ısısını 160 dereceye düşürdüm.Piştikten sonra biraz ılıyınca servis ediyoruz.Afiyet olsuuuun..
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler