HAŞHAŞLI REVANİ,HAŞHAŞLI TATLI




MERHABALAR SEVGİLİ ARKADAŞLAR


İstemeyerek çok uzun süre ara verdim:(( merak edeniniz oldu mu bilmiyorum ama son zamanlarda sağlık sorunlarım arttı,hastalığım aktive oldu:( dolayısıyla hastane, doktor,tahlil,ilaç,eczane vs koşuşturması derken çok pahalı ve çok önemli olan iğnelerimi de alamadık (eczanelerdeki prosedür gereği pek çok hasta mağdur oldu)maalesef:( bu yüzden blogla ilgilenemedim


daha önce yaptığım ve çok sevdiğim bir tatlıyı paylaşıyorum her ne kadar pek çoğunuz yapmış ve paylaşmış olsa da bu da benim haşhaşlı revani tatlım:)


malzemeler;


1 su bardağından 2 parmak eksik mavi haşhaş,


1 su bardağından 2 parmak eksik irmik,


1 su bardağı un,


1 su bardağından 2 parmak eksik şeker,


3 adet yumurta,


1 adet kabartma tozu


ŞERBETİ;


1,5 su bardağı şeker,


1,5 su bardağı su


üstüne sürmek için krem şanti ve şantiyi çırpmak için süt,

renklendirmek için de dövülmüş kırmızı kızamık şekeri


**tatlının keki sıcak şerbeti soğuk olacak
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler