KEREVİZLİ,SEBZELİ,SÜTLÜ BROKOLİ ÇORBASI


KEREVİZLİ,SEBZELİ BROKOLİ ÇORBASI
Çorbasız salatasız sofra; kimimiz için olmazsa olmazdır,soğuk havada içimiz ısınır,midemiz yemeklere hazırlanır,daha kolay hazmeder,besleyicidir:)
Bu çorba da artan sebzelerin bir araya getirilmesi ile ortaya çıkan nefis bir lezzet ve şifa kaynağı oldu
1 adet küçük kereviz,
2 adet küçük patates,
1 adet havuç,
1 kase brokoli,
1 adet soğan,
tavuk suyu,
1,5 su bardağı süt,
2 yemek kaşığı silme un,
1 yemek kaşığı tereyağı,
1 yemek kaşığı zeytinyağı,
üstüne pul biber
Bu malzemelerle çorba yapmak şart değil,önemli olan evimizdeki malzemelerin bozulmadan birbirine uygun olanlar ile güzel lezzetli yemekler, çorbalar, salatalar yapmak,onları değerlendirmektir.
Bu sayede evimizin bereketi artar,biz mutlu oluruz ve yeni, değişik bir tarif elde etmiş oluruz:))
Sebzeleri yıkayıp küçük parçalar halinde doğrayıp üstüne de sıcak su ve tavuk suyu(eğer varsa)döküp kaynattım,kısa sürede pişen sebzeleri el blendırı ile parçaladım, yağlar ile unu un kokusu gidecek kadar kavurup sütü ilave ettim, topaklanmamasını sağlayıp kaynayınca çorbaya ilave ettim YANİ;beşamel sos yaptım
Üstüne tereyağı kızdırmadım,yerken sadece pul biber döktük:)
NOT:önceden belirgin bir miktarda tereyağını kızdırıp marifetmiş gibi cossss sesini duyup mutlu olarak!!! çorbanın üstünü yağla kaplardık:(((( yağ yakmadan da yiyebiliyormuşuz ve çorbamız çok lezzetli olabiliyormuş:))))
geç öğrendik
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler