KESTANE AROMALI ÇİKOLATA SOSLU PUDİNG



KESTANE AROMALI VE ÇİKOLATA SOSLU PUDİNG



Pudingimiz maalesef ev yapımı değil:((( çok üzgünüm,hazır pakette satılan sadece süt ilave ederek pişirilenlerden,hangi marka olursa olsun hiçbirisi evde kendi hazırladıklarımızın yerini tutmuyor(bana göre)

Ama maalesef şimdilik evde kendi imkanlarımla değişik tarifler deneme fırsatım yok,sağlığıma tam kavuşamadım hatta her geçen gün yeni sıkıntılar yaşıyoruz, bu arada sağlığımı soran beni merak eden arkadaşlarım var sağolsunlar,

2 gün önceki kontrollerim iç açıcı çıkmadı hatta üzücüydü,kalp zarımda tekrar hatırı sayılır!! miktarda sıvı birikimi bulununca tüm gözyaşlarıma rağmen acilen hastaneye yatırıldım:(((

aldığım yüksek dozdaki kortizonlar 15 günlüğüne 2 katına çıkarıldı,15 günün sonunda sıvı kontrolü yapılıp3. kez ameliyat olup olmuyacağıma karar verileceğini söylediler:((((((((((((

!!!!!!!!!!!!!!!şimdi hepinizin samimi dualarınıza ihtiyacım var edersiniz değil mi?????

****

pudingimize gelince kutu üstündeki tarifi hazırlayıp sağolsun sevgili eşim tarafından karıştırılıp pişirilmesi ve kuplara konması kaldı,ellerine sağlık olsun

pakette verilen çikolata sosunu döküp biraz da ceviz içi ilave edip soğuyunca yemek gerek




HEPİNİZE HAYIRLI BEREKETLİ HUZURLU VEEE SAĞLIKLI!!! GEÇİRECEĞİNİZ BİR HAFTA SONU DİLERİM


SELAM VE SEVGİLERİMLE ALLAH'AEMANET OLUN

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler