PAZILI YALANCI SU BÖREĞİ







lütfen kusuruna bakmayın resimlerin çok güzel çekilemeyişine:( maalesef çok sıcakken kesip hem resim çekmeye hem yemeye çalışınca sonuç bu:( affola





PAZILI YALANCI SU BÖREĞİ

5 adet yufka,
2,5 su bardağı süt,
3 adet yumurta,
1 su bardağı su,
1 su bardağı fındık yağı,
1 çay kaşığı tuz
İç malzemesi:
1 demet pazı,
2 kaşık zeytinyağı,
250 gr tuzsuz lor,
1 çay kaşığı tuz,
2 adet soğan,
Karabiber,kimyon,kuru nane



Gerçek su böreğini aratmıyacak güzellikte hazırlaması da oldukça kolay fazla zaman almayan bir börek yani benim için en uygun olan tarif kolay olan tarif



nasıl yaptım?



*öncelikle pazıları yıkayıp salata kurutucusunda kuruttuktan sonra ince ince kıydım,içine küçük doğradığım soğanları,loru,zeytinyağını,tuzu,baharatları koyup karıştırdım,

*derince bir karıştırma kabında yumurta(1 adet yumurtayı ayırıp en son üstüne dökmek için kullandım),süt,su,yağ,tuzu karıştırdım,

*fırın tepsisine tepsiyi yağlamadan 1 yufkayı kenarları dışarıda kalacak şekilde yerleştirdim,

*geriye kalan 4 adet yufkanın 2 sini alt kat 2 sini üst katta kullandım,

*yufkaları elimle 4 parçaya böldüm,her parçayı hazırladığım sıvı karışıma batırıp çıkardıktan sonra tepsideki 1 adet kuru yufkanın üstüne gelişi güzel yerleştirdim,

*2 adet yufkayı bu şekilde yerleştirdikten sonra pazılı lorlu iç malzemeyi koydum hatta kalmasın bitsin derken içini biraz abarttım:),

*kalan 2 yufkayı da aynı şekilde yerleştirdikten sonra ilk yufkanın kenarlarını üstüne kapattım,

* kalan sıvı malzemenin içine 3. yumurtayı da kırıp en üste döktüm,

*böreği dilimleyip 1-2 saat kadar beklettim iyice içine çeksin diye,


*200 c fırında pişirdim











Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler