PİZZA

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 12


Porselen Demlik Çay Saati etkinliği 12'nin ev sahibesi Tarifdünyası arkadaşımız.Beni de davet ettiği için teşekkür ediyorum.Bu etkinliğe eskiden çok sık yaptığım pizza tarifimle katılmak istiyorum.En üstteki karışık.Bir tarafı eşimle benim sevdiğim gibi ton balıklı,soğanlı,biberli;diğer tarafta çocuklarımın sevdiği gibi kaşarlı,sucuklu.Enfes bir görüntü,nefis bir tat..

YAPILIŞI:
Yarım paket yaşmaya(siz miktara göre 1 pk.kullanabilirsiniz),bir fiske tuz,bir yemek kaşığı yağ ,un ve yeteri kadar su ile kulak memesi kıvamında yumuşak bir hamur hazırladım.
Tepsiyi yağladım ve açmış olduğum hamuru yaydım.
Bir tabağa bir yemek kaşığı domates salçası,biraz sıvı yağ,kekik ve
ketçap koydum,hamurun üzerine yaydım.Bir tarafa sucuk,zeytin,kaşar peynirini koydum.Diğer tarafada ton balığı,ince doğranmış soğan,ince kıyılmış yeşil biber ve zeytinlerimi koydum.Önceden ısıtılmış fırında 170 derecede pişirdim.AFİYET OLSUUUN.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler