PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 14 VEDA VAKTİ


VEDA VAKTİ

EV SAHİPLİĞİNİ BÜYÜK BİR ZEVK VE MEMNUNİYETLE YAPTIĞIM, PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATLERİ ETKİNLİĞİNİN 14. Sü SONA ERDİ. ÖNCELİKLE BANA BU GÖREVİ VEREN nasibim VE selmahlc KARDEŞLERİME VE GÜZEL TARİFLERİYLE SAYFAMI ONURLANDIRAN HER BİRİ BİRBİRİNDEN MARİFETLİ TÜM ARKADAŞLARIMA KATILIMLARINDAN ÖTÜRÜ ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. ELİMDEN GELDİĞİNCE SİZLERE LAYIK BİR EV SAHİBİ OLMAYA ÇALIŞTIM. BİR EKSİĞİM, BİR HATAM OLDUYSA HAKKINIZI HELAL EDİN.







BU ETKİNLİK SAYESİNDE YENİ ARKADAŞLIKLAR KURUP, EN GÜZEL TARİFLERİ ARŞİVİME KAZANDIRDIĞIM İÇİN ÇOK MUTLUYUM. HEPİNİZE YÜREKTEN TEŞEKKÜRLER. SOFRALARINIZ BEREKETLİ YEMEKLERLE, EVLERİNİZ NEŞELİ MİSAFİRLİKLERLE DOLUP TAŞSIN. ELLERİNİZE, YÜREKLERİNİZE SAĞLIK.
BEN ETKİNLİK GÖREVİNİ http://dogada.blogspot.com/ ARKADAŞIMA DEVREDİYORUM.KENDİSİNE KOLAYLIKLAR DİLİYORUM.İNŞALLAH KATILIMI BOL BİR ETKİNLİK OLUR.




Etkinliğin son tarifi de bendenSizlere benim çok severek yediğim poğaçalarımdan yaptım.Poğaçalara asla hayır diyemiyorum.Yapmasını da yemesini de çok seviyorum.





Tarif no: 117
Tarif adı: KAŞAR PEYNİRLİ POĞAÇA
Tarifi gönderen: http://defneylebirlikte.blogspot.com/

MALZEMELERİMİZ:1 sb ılık süt,1 sb sıvı yağ,1 su bardağı kaşar rendesi,1 yumurta akı(sarısı üzerine sürülecek),1 sb ılık su, bir çimdik tuz,bir paket hazır kuru maya,alabildiği kadar un.





YAPILIŞI:Bütün malzemelerimizi yoğurma kabımıza alıyoruz.1 su bardağı kaşar peynir rendesini bu karışıma ekliyoruz.Kulak memesinde de yumuşak bir hamur yoğuruyoruz.Bir saat kadar mayalandırıyoruz.Daha sonra elimizi küçük bir tabağa koyduğumuz sıvı yağa batırıyoruz ve hamurumuzdan parçalar koparıp istediğimiz şekli veriyoruz.Elimizin hep yağlı olmasında fayda var.Bir süre de tepsi de mayalandırdıktan sonra üzerine yumurta sarısı sürüyoruz.Önceden ısıtılmış 200 derecelik fırında üzeri kızarana kadar pişiriyoruz.İçinde kaşar peyniri olduğu için pasta gibi yumuşacık oluyor.Yanına hemen bir çay demliyoruz ve afiyetle yiyoruz.





Tarif no: 116


Tarif adı:KIYMALI KABAK TART


Tarifi gönderen:http://www.hasretlilezzetler.blogspot.com/


Arkadaşım son anda yetişti.Ben de zevkle yayınlıyorum.Canım katılımın için çok teşekkür ederim.Tarif için tıklayınız.

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler