Sevgili okurlarım hepinize merhaba.
Bundan böyle daha önce de dediğim gibi www.kendimceyemek.com  adresinde sizlerle paylaşımda olacağım.Blogum benim ilk göz ağrım.Kendimce ona çok emek verdim.Yeni yerim,daha özgür alanım olacak inşallah.Birbirimize alışmaya çalışıyoruz henüz.Eksikleri var daha.Ama önemli olan birlikte olmak değil mi.Gerisi zaman içinde olur.Beni yalnız bırakmayacağınızı ümit ediyorum.Adres çubuklarınıza yeni adresimi ekler ve beni http://www.gplus.to/kendimceyemek adresinden yeniden izlemeye almanızı rica ediyorum.
Sevgi ve muhabbetle kalın.
Bekliyorum hadi yeni mekanıma buyrun gelin.
Güler KONUR
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler