SOBE,SOBE SOBEEEE


http://www.birdilimdus.blogspot.com/ dan arkadasim beni sobelemis,ben de tesekkür edip sobemi cevaplandirayim o zaman.


MASAMIN ÜZERINDE NELER VAR:Masamin üzerinde bilgisayarim,yazicim (güzel bir tarif gördügümde hemencecik cikartayim diye tabiiki), ondan sonra, fotograf makinem buradadir,el kremim de devamli masanin üzerindedir,aslinda her tarafta bir el kremi görülebilir, her yerde ellerime sürebileyim diye...Ve bir de kalem,pc ile ilgili kitapciklar bulunur.

YAPMAK ISTEYIPTE YAPAMADIKLARIM:Türkiye'de yasamak, bir de evlendigimden beri Türkiye'de bayram geciremedim,yani bayramlarda Tr'de olmak,dikis naki kursuna gitmek,cocuklarla daha fazla zaman gecirmek.

HAYATTAN KEYIF ALDIGIM SEYLER:Ailecek kahvalti etmek.Güzel güzel yemekler,hamur isleri yapip bunlarin begenilip ay bunlar ne kadar güzel omus,ellerine saglik demelerini duymak.Internette arkadaslarimi ziyaret etmek.Bana gelen güzel yorumlari merakla okumak.Alisverise cikmak(özellikle mutfak gerecleri,pasta vb. icin malzemeleri almaktan asiri keyif alirim).Yemek tarifi dergileri,kitaplari alip okumak ve tarifleri uygulamak.Yakin arkadaslarimla birlikte toplasip sohbetler etmek.Esimle hafta sonu gezmelerine gitmek,bir de pazar sabahlari esimle kahve icmeye gitmek,dönüste eve taze kruvasonlar getirmek.Yaz günleri aksam üstü yürüyüse cikmak.Balkon sefasi yapmak.Yazlari arkadaslarla mangal keyfi yapmak.Tatilimi Türkiye'de gecirmek.Ayrica degisik ülkelere gitmek.Tr'de ablam ve kizkardesimi pesime takip Eminönü kazan ben kepce dolasmak :)) Özel günlerde hatirlani hediye almak ve sevdiklerimin özel günlerinde hediye vermek.Ve bir de Ayyachat'te arkadaslarla sohbet etmeeeek.

Yaa ben cok uzattim galiba,daha cok sey var ama burada kessem sanirim iyi olacak.

Ben de


http://emineninemekleri.blogspot.com/ dan Emine'yi sobeliyoruuum.Kolay gelsin arkadaslar,simdi sira sizde.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler