Sokaktaki dostlarımız

Sokaklardaki ve Barınaklardaki Dostlarımız----

Hepimizin sokağında,bahçesinde kısaca çevremizde yaşayan bu dostlarımıza rastlamak mümkün.Bizden de öyle büyük istekleri yok karınlarını doyurmak,onlara zarar vermemek ve de sevgiyle yaklaşmak sanırım onlara yetecek.Lütfen çocuklarınızı hayvanlarla korkutmak yerine onlara sevmeyi ve dışarıda yaşayan bu dostlarımıza iyi davranmayı öğretelim.Boş bir zamanımızda barınaklardaki dostlarımızı da görmeye gidip onlara sevgimizi verelim çünkü onlar cidden bir yuvaya muhtaç dostlarımız.




Ben evimde hiç kalan yemekleri atmam çünkü bahçemizde o yemeklerle doyacak bir çok kedicikler var ve inanın kaba konan yiyecekleri aralarında okadar güzel paylaşıyorlar ki . Geçen gün yaşadığım bir olay beni çok hüzünlendirdi.



Üç yavrusu olan anne kedi vardı, 2 yavrusunu maalesef kazada kaybetti tekbir yavrusu kaldı onu da zarar görmesin diye saklıyordu adeta ,havanın çok soğuk olduğu bir gün onu eve almak için bahçeye indim anne yanlız başına duruyor ama çok huzursuz bir şekilde dolaşıyordu. Sevmek istedim ellerimi yalayarak beni bahçenin diğer köşesine götürdü yavrusu oradaydı ölü gibi yatıyordu hemen gidip yavrusunu yalamaya başladı anladımki bana hasta yavrusunu gösteriyordu hemen aldım eve getirdim ısıttım karnını doyurdum iyileşti demek soğuktan ve açlıktan olmuştu,bütün gece izledim iyi olmassa veterinere götürecektim çok şükür sabah sağlıklı bir şekilde uyandı kucağıma alıp bahçeye indirdiğim zaman annesinin kapının önünde beklediğini gördüm ve bütün gece orada durduğunu öğrendim çok duygulandım.


Ona bir emniyetli yer hazırladık yavrusunla birlikte orada bizim kontrolümüz altında yaşıyor.Belki sizin evinizde bu güzel dostlara bir gün yuva olabilir,Onları sevginizden mahrum etmeyin. Teşekkürler
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler