SOSİSLİ KURABİYE



Bizim kız tam bir sosis canavarı olduğu için evde sosis hiç eksik olmaz.Çok çabukta tüketilmesi gereken bir şey.Hep tavada pizza da olmaz.Sağolsun Nurcancığım imdadıma yetişti.Kendinden harika bir tarif aldım,denedim ve süper oldu.Tuzlu pasta tadında sosisli kurabiye.Yanında çay da varsa değmeyin keyfinize.

Ben tarifte değişiklikler yaptım.Orjinal tarif http://yemedeyanindayat.blogcu.com/ da.Şimdi gelelim yapılışına;
1 pk oda sıcaklığında margarini,1 çay bardağı sıvı yağı,2 yemek kaşığı yoğurdu,1 yumurta akını(sarsı üzerine),1 tatlı kaşığı tuzu,yarım limon suyunu,kabartma tozunu ve aldığı kadar unu kabımızda karıştırıp yumuşak bir hamur elde ediyoruz..10-15 dk.dinlendiriyoruz.Hafifçe un serpilmiş tezgaha 3 parçaya ayırdığımız hamurumuzu oklava ile açıyoruz.İstenilen oranda (ben minik kestim)karelere kesiyoruz.Ortasına (ben kokteyl sosisi ince ince uzunlamasına kestim)sosimizi koyuyoruz.Kaşar kullanmadım kızım yemez diye.Sonra iki ucu birleştiriyoruz.Biraz sağlam birleştirmemiz gerek.Yoksa açılabilir.Üzerine yumurta sarısı sürüyoruz,çörek otu serpiyoruz ve 180 derecede önceden ısıtılmış fırında pişiriyoruz.Yanına çay demliyoruz ve sevdiklerimizle yiyoruz.

AFİYET OLSUUN..
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler