SÜZME YOĞURTLU LIGHT MOUSSE



BU TARİF BANAVE BENİM GİBİ ZAYIFLAMAYA ÇALIŞANLARA..BU ARADA MAŞALLAHHHH YAPTIĞIM ŞU LIGHT TARİFLERLE 10 KİLOMU VERDİM:))))))))))))
KALDI 10 KİLO DAHA..
ALLAHIMMM SAĞLIKLI BİR ŞEKLİDE VEREBİLİRİM İNŞALLAHHHHH........



DİYETTEYİM .TATLI KRİZİNDEYİMMMM...BENDE HAFİF AMA LEZZETLİ SEÇENEKLER ARARKEN AKLIMA BU FİKİR GELDİ.
YANİİ TAMAMEN UYDURMA AMA ÇOK BAŞARILI:)TABİİ  KLASİK VE ENFESS MOUSSE LERİ ARAMAYIN .DİYET OLANI BU:)
1 BARDAK SÜZME YOĞURT
1.5 BARDAK SPLENDA TATLANDIRICI-SADECE SPLENDA FDA ONAYLI-
40 GR LIGHT ÇİKOLATA
1TK.KAKAO
ÇİKOLATAMIZI ERİTELİM .İÇİNE 1TK KAKAOYU EKLEYELİM .TAMAMEN KARIŞTIRALIM .
SÜZME YOĞURT VE TATLANDIRICIYI 2 DAKİKA ÇIRPALIM VE ÇİKOLATALI KARIŞIMIMIZA EKLEYELİM .
TÜM MALZEMEYİ SIKMA ALETİ İLE KASEMİZE SIKALIM .
AFİYET ŞİFA OLSUN...KİLO OLMASINNN:))))))))
diyette olduğum için çok sık yapıyorum bu mousse yi.......
 bu gun yıne aynı olculerle bu tatlımı yaptım .
ancakk markette splenda kalmamıstı bende baska bır marka tatlandırıcı ıle yaptım.
inanamazssınız nasıl tatlı oldu.allahım dilim yandı tadından .yani diyeceğim şu ki...aman aman dikkat edin her tatlandırıcının tat oranı aynı değil.eger splenda kullanacaksanız bu ölçuyu yapın.
en güvenlisi tadarak kendi ölçünüzü çikartmanız:)))))))))
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler