YE#26 KÖPOGLU VEYA PAPAZ MANCASI

Bu yemek Tekirdag dolaylarina ait olan cok istah acici bir salata cesidi.Bu tarifleri yazabilmek icin 6-7 saat bilgisayar basinda ugrastim.Bütün gün sinir olup durdum.Yazimi yaziyorum,taslak olarak kaydede veya yayimlaya basiyorum, blogcu girise yönleniyor ve yazdigim bütün yazilarim böylelikle devamli silindi ama ben yilmadan her seferinde ugrastim.Tarife gelelim;

Malzemeler:

2 adet patlican
2 adet domates
4-5 adet sivri veya carliston biber
2 dis sarmisak
yarim cay bardagi siviyag
yarim cay bardagi sirke
tuz,süslemek icin maydanoz

YAPILISI:

Patlican,biber ve domatesleri ocak üstünde közleyin.Sonra bunlari soyup,cok kücük parcalar halinde dograyin.Sarmisagi ezin.Siviyag,sirke,sarmisak ve tuzu bir kasede karistirin.Derin bir kapta közlenmis sebzeler ve yag,sirke karisimini karistirip servis tabagina yayin ve maydanozla süsleyin.

AFIYET OLSUN!
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler