Annem Pasta Yaptııı :))

Günaydıııııııııııınnnnnnnn :))
Tüm okuyucu ve takipçilerime mutlu günler diliyorum..
Yine karanlık, serin, somurtan bir sabaha uyansak ta aydınlık bizim içimizde:) Bir tarif bahane edip de yurdun hatta dünyanın dört bir yanından kucaklaşmamız selamlaşmamız şahane:)
Rabbim hiçbirimizi dost gönüllerden, hoş muhabbetlerden ayrı düşürmesin..(Amiiinn)
Anneciğim ile komik olaylar zincirimize yeni halkalar eklemekteyiz..İki güne bir beni arayıp "şu köfte nasıldı? Bu kurabiye nasıldı? Hangi kremşantiden alayım şimdi ben?" gibi sorular yönelten anaların kraliçesine bende bir soru yönelttim ve klasik bir "Türk Annesi"nden alınabilecek en güzel cevabı aldım:)
Ben: "Anne?"
Annem: "Hıı??"
Ben: Normalde evlenen kızlar annelerine şu neydi bu neydi diye sorarlar, niye hep sen bana soruyosun?
Annem: " Aman be iyiki bişey sorduk çık havalara, bana işkembe nasıl yapılıyooo diye ağladığını ne çabuk unuttun?"
Ben: "........."
işte böyle:) eminim ki hepinizin buna benzer hikayeleri vardır:) Ama annem çok çaba gösteriyor:) Kardeşimin pasta börek ihtiyacı hiç bitmez çünkü:) Pasta Keki ile uğraşamam ben deyip de hazır kek ve kremalarla ömründe ilk defa şahane bir pasta yapmıştı:) Zira annemin son pasta denemesi ben daha 9 yaşındayken bir rulo pastaydı, oda yayılmıştı :S, kendisinin söylediğine göre o sadece yemek yapmalıydı pasta, tatlı, kurabiye onun için "boş" bir uğraşıydı:) Haklıydı da:) Sanırım benim bilinç altımda bu yattığı için ilkin gittim profiterol yapmayı öğrendim:)) Konu dağıldı ama annemin yaptığı pasta gerçekten çok başarılı oldu:) Artık benim tariflere bakıp çeşitli pastalar kurabiyeler yapar bir de blog açarsa hiç şaşırmayalım:))

Anneciğimin pastası hazır pastaban, arasında vanilyalı krema, muz, çikolata üzerine kremşantiden oluşmakta:))
işin kötü tarafı ise ben bu pastayı yiyemedim :((
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler